.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور هراز خودروی گرفتار برف ندارد

رئیس پلیس راه شهرستان آمل گفت: تاکنون هیچ خودرویی در محور هراز گرفتار برف نشده و مسافران به سلامت به مقصد خود برگشته اند.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از مهر ، سرگرد سیدعلی حسینی اظهار داشت: محور کوهستانی هراز به علت بارش سنگین برف و کولاک از یک ساعت گذشته تاکنون بسته است و به هیچ خودرویی اجازه تردد در این محور داده نمی شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی محور هراز هستند، خاطرنشان کرد: به محض برقراری ارتباط مجدد اجازه تردد به خودروها داده خواهد شد.

رئیس پلیس راه آمل تاکید کرد: شرایط کنونی و نبود دید کافی و لغزنده بودن جاده به هیچ عنوان اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نمی شود.

وی افزود: البته در شرایط کنونی و در صورت باز شدن این محور تنها به رانندگانی اجازه تردد داده می شود که خودروهایشان به امکانات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز باشد و خودروهایی نیز که فاقد این امکانات باشند به هیچ عنوان اجازه تردد در محور هراز داده نخواهد شد.

سرگرد حسینی به افزایش دو برابری تردد خودروها در تعطیلات نوروز امسال در محور هراز اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 80 درصد مسافران و رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.087 seconds.